fbpx
sens zmiany

Ta zmiana jest bez sensu…

“Czy ta zmiana ma sens?”, “Ta zmiana jest bez sensu”! Kiedy po zakomunikowaniu zmiany pracownikom słyszysz takie wypowiedzi, to w Twojej głowie powinno zapalić się pomarańczowe […]

VUCA jest już do BANI, czyli w poszukiwaniu odpowiedzi

VUCA to prawie cztery dekady historii Czas mija szybko. Akronim VUCA i cała koncepcja ma już prawie cztery “krzyżyki na karku”. VUCA pojawiła się w okresie […]
Oczekiwania klientów - OBZZ 2021

Hinty, tipsy czy najlepsze praktyki?

Każdy konsultant i trener zarządzania chcieliby znać oczekiwania klientów wobec oferty wsparcia zewnętrznego. Czego szuka klient? Gotowych rozwiązań, wskazówek, najlepszych praktyk, narzędzi…? Dzięki rezultatom najnowszego Ogólnopolskiego […]

To se ne vrati!

Od pierwszych chwil, gdy zostaliśmy zamknięci w ograniczonej przestrzeni naszych mieszkań i zaczęliśmy komunikować się głównie korzystając z narzędzi elektronicznych, słyszę tęskne wypowiedzi o powrocie do […]
recenzja książki

Richard’a Nisbett’a książka o myśleniu

Za chwilę weekend majowy Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wczoraj padał śnieg (26.04) a za chwilkę weekend majowy. To oznacza, że plany na […]
Szaleństwo i metoda

Szaleństwo i metoda

Czy istnieje metoda skutecznego wdrażania zmian? A jeśli tak, to dlaczego nie jest powszechnie stosowana? Skąd te pytania? Pytania te rodzą się po przeczytaniu raportu z […]

Zagrożenie to większa skuteczność?

VI edycja Ogólnopolskiego Badania Zarządzania zmianą objęła rok, który prawie w całości upłynął pod znakiem pandemii. W jaki sposób było to widoczne w wynikach? Po pierwsze, […]

Do współpracy ludzi wykorzystuj technologię

O pandemii napisano już miliony tekstów. A ten będzie milion pierwszym. Znowu 30% W naszym ostatnim badaniu wskaźnik zmian jakie zakończyły się sukcesem wyniósł 30%. To […]
Komunikacja źródłem sukcesu zmian

3 wskazówki dotyczące komunikacji zmian

3 wskazówki dotyczące komunikacji zmian znalazły się wśród rekomendacji zawartych w raporcie z VI Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą. Dlaczego wciąż mówimy o komunikacji zmian? Prowadzone przez […]
Koszty złego wdrażania zmian idą w miliardy złotych!

Koszty złego wdrażania zmian idą w miliardy złotych!

Czy wyobrażasz sobie plac, na którym stoi 14.000 nowiuteńkich samochodów Maserati? Ten wypełniony po horyzont plac to równowartość strat, jakie ponoszą polskie firmy w rezultacie nieskutecznego […]