umami recenzja

UMAMI to nie tylko piąty smak

Dziś proponuję recenzję książki Agi Szóstek, PhD pod tytułem The Umami Strategy: Stand Out by Mixing Business with Experience Design.

Umami

I powodem nie jest fakt, że miałem okazję poznać ją osobiście a dokładnie byłem jej studentem.

Powodem jest zawartość książki

Już dawno nie trafiłem na tak inspirująca pozycję książkową.

Aga przedstawia w niej całkiem nowatorskie podejście jakie każda organizacja może użyć  tworząc swoją strategię.

I nie tylko na papierze a całkowicie praktyczną.

Co ważne ma ona być wspolna dla całej firmy i jednocześnie bardzo spójna. 

Książka jest naprawdę przyjemna w czytaniu, ma mnóstwo przykładów i podpowiedzi.

A po co to wszystko?

By tworząc unikalną wartość na rynku wyróżnić się i wygrywać.

Więc nie ma co pisać dalej, warto wziąć do ręki i przeczytać.

Szóstek Aga, PhD „The Umami Strategy. Stand Out by Mixing Business with Experience Design”. BIS Publishers 2020

Udostępnij na: