Dziś proponuję recenzję książki Agi Szóstek, PhD pod tytułem The Umami Strategy: Stand Out by Mixing Business with Experience Design.
I powodem nie jest fakt, że miałem okazję poznać ją osobiście a dokładnie byłem jej studentem.
Powodem jest zawartość książki
Już dawno nie trafiłem na tak inspirująca pozycję książkową.
Aga przedstawia w niej całkiem nowatorskie podejście jakie każda organizacja może użyć tworząc swoją strategię.
I nie tylko na papierze a całkowicie praktyczną.
Co ważne ma ona być wspolna dla całej firmy i jednocześnie bardzo spójna.
Książka jest naprawdę przyjemna w czytaniu, ma mnóstwo przykładów i podpowiedzi.
A po co to wszystko?
By tworząc unikalną wartość na rynku wyróżnić się i wygrywać.
Więc nie ma co pisać dalej, warto wziąć do ręki i przeczytać.
Szóstek Aga, PhD „The Umami Strategy. Stand Out by Mixing Business with Experience Design”. BIS Publishers 2020