„Skuteczna komunikacja to 20% tego co wiesz i 80% tego co czujesz na temat tego co wiesz” – Jim Rohn.

Bez sprawnej i wydajnej komunikacji trudno o sukces, zwłaszcza w trudnych czasach.

Im bardziej skomplikowana zmiana, tym większe wymagania dotyczące komunikacji.

Naucz się jak efektywnie komunikować zmiany.

Jak wynika z Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą:

  • Tylko 29% wszystkich zmian kończy się pełnym sukcesem w opinii respondentów,
  • Tylko 64% zmian miało przygotowany plan komunikacji,
  • Seminarium dla nowozatrudnionych najskuteczniejszym narzędziem komunikacji a używana tylko w co ósmej organizacji,
  • Większa liczba narzędzi komunikacji pozytywnie wpływa na sukces wdrażanej zmiany,

 Uczestnicząc w warsztacie:

  • Dowiesz się, jakie mamy doświadczenia (dobre i złe) w zakresie komunikacji w zmianie oraz jaka jest jej rola w świetle badań,
  • Będziesz rozumieć i potrafić, jakie potrzeby mają odnośnie komunikacji pracownicy i stworzyć plan komunikacji,
  • Zdobędziesz umiejętność formułowania pierwszego komunikatu o zmianie,
  • Nauczysz się, jak prowadzić rozmowy 1 na 1,
  • Będziesz potrafić budować zaufanie i zaangażowanie dzięki przejrzystej i otwartej komunikacji kwestii związanych z wprowadzanymi zmianami,
  • Uświadomisz sobie, jak ludzie reagują na bodźce społeczne,
  • Będziesz radzić sobie z sprawnym komunikaowaniu zmiany, gdy ta jest nieatrakcyjna,
  • Przekonasz się, że możliwe jest skuteczne prowadzenie komunikacji podczas wdrażania zmian.

 

Jeżeli zechcesz pogłębić uzyskane na tym warsztacie kompetencje zapraszamy na dodatkowe szkolenia:

     

     

    Dowiedz się czy zwinność metodyki pozytywnie koreluje z skutecznością wdrażania zmian.

    Dowiedz się jakie wnioski wynikają z zebranych odpowiedzi – Pobierz plik z pełną bezpłatną wersją raportu OBZZ 2024.

    Jeżeli chcesz pobrać Raport i już posiadasz hasło do Bazy Wiedzy, to wpisz je poniżej po naciśnięciu przycisku DOWNLOAD.

    Jeśli nie masz jeszcze hasła,  możesz je uzyskać tutaj

    Udostępnij na:

 

 

Udostępnij na: