Categories: WS
Warsztat strategiczny

Gdy przed Tobą przemiany dramatyczne, kierunek wyznaczą warsztaty strategiczne !

Zacznij od uzyskanie odpowiedzi na pytania:

Jak wiele zmian w Twojej organizacji w pełni osiągnęło zakładane cele?

Jak zmienił się poziom rywalizacji na rynku, na którym działasz?

Ile zmian przeżyłeś w ciągu ostatnich 3 lat?

Jak często potrzebujesz nowych strategii?

Ile czasu zajmowało opracowanie ostatnich wdrażanych strategii?

Jeżeli u Ciebie jest podobnie jak u respondentów Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą to:
  • prawdopodobieństwo pełnej realizacji celów wynosi 30%,
  • jest prawie pewne, że uważasz, że konkurencja rośnie,
  • liczba jednoczesnych zmian wymuszanych przez otoczenie rośnie z każdym miesiącem.

Żyjemy w czasach turbulentnych zmian i mamy coraz mniej czasu na opracowanie strategii. Naucz się jak  zostawić konkurencję w tyle, błyskawicznie opracowując własną strategię, w wybranym przez siebie zakresie, z wykorzystaniem Strategicznej Kanwy Zmiany.

Szkolenie z możliwością dofinansowania do 80% z UE

Zapytaj o ofertę!

Udostępnij na:
PROGRAM SZKOLENIA

Program Warsztatu

Wprowadzenie – Zarządzania Zmianą a Strategia działania

  • Wyzwania stojące przed osobami wdrażającymi zmiany,
  • Problemy tradycyjnego podejścia do ZZ na podstawie wniosków z Ogólnopolskiego Badania Zarządzania Zmianą 2016,
  • Ograniczenia w planowaniu działań w oparciu o posiadane doświadczenia uczestników.

Cykl Zwinnego Zarządzania Zmianą

  • Elementy cyklu Zwinnego Zarządzania Zmianą jako odzwierciedlenie cyklu uczenia się ludzi dorosłych i zarządzania wiedzą w organizacji (cykl Kolba, cykl Deminga):
    • Wgląd,
    • Opcje działania,
    • Eksperymenty.
    .
  • Wszystko zaczyna się od strategii - Strategiczna Kanwa Zmiany.

Planuj z wizją końca

  • Moc strategii mierzy się siłą przyciągania wizji:
    • Jak poprzez wizję zwiększać motywację wewnętrzną pracowników w jej realizacji (Motywacja 3.0),
    • Po co mamy cokolwiek zmieniać? - ważność i pilność strategii,
  • Praca nad stworzeniem wizji.

Po czym poznasz, że osiągnąłeś cel?

  • Jak definiować kryteria sukcesu i miary postępu,
  • Praca nad opracowaniem kryteriów realizacji wizji,
  • Definiowanie miar postępu realizacji wizji.

Co powinniśmy zrobić najpierw?

  • Generowanie opcji działań i ich wycena:
    • Tworzenie opcji,
    • Metody wyceny,
  • Praca nad opracowanie i wyborem opcji.

Mamy Strategię i co dalej?

  • Modele komunikacji angażującej słuchaczy:
    • "Jeździec i słoń",
    • Model k3xs3 (matryca skutecznej komunikacji),
    • Model SUCCESS (Heath).
 
  • Zaplanuj następne działania.

Szkolenie z możliwością dofinansowania do 80% z UE

Zapytaj o ofertę!

SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE
Wielkość grupy: szkolenia zamknięte: do 15 osób.
Czas trwania szkolenia: 8 lub 16 godzin szkoleniowych (jeden lub dwa dni szkoleniowe)

Szkolenie z możliwością dofinansowania do 80% z UE

Zapytaj o ofertę!

TRENERZY
  • Wiesław Grabowski Szkoła Zarządzania Zmianą
    Wiesław Grabowski

    Wiesław Grabowski


    Certfikowany Lean Change Agent. Menedżer, trener i coach. Posiada 30 lat praktyki zawodowej, w tym 18 lat na stanowiskach menedżerskich oraz 7 lat w coachingu zespołowym […]
  • Jarosław Rubin

    Jarosław Rubin


    Certfikowany Lean Change Agent. Trener biznesu i konsultant zarządzania z wieloletnim doświadczeniem w biznesie. Pasjonat, praktyk i badacz zmian w firmach. Założyciel Szkoły Zarządzania Zmianą. Doktor […]